Luas Dancing School

Koloběžkování aneb trhli jsme si nohou

05. 09. 2014 – Tereza Bachová

24. srpna jsme uspořádali akci Koloběžkování s Luas Dancing School. Tento nápad vyrazit na půjčené koloběžky vymysleli naši tanečníci a iniciátorem akce byla Katka Bartošová, která také sepsala malou reportáž jak celá akce probíhala a jak jsme si ji užili :-) Všichni zúčastnění se již těší na další „ročník“ :-)

Reportáž napsala – Katka Bartošová

V sobotu 24. srpna jsem chvilku po desáté hodině dorazila na nádraží v Radotíně, kde už čekala Agátka(jedna naše mladší tanečnice) s maminkou. V 10:06 zaskřípěla brzdící kola vlaku a z otevřených dveří vyskákali Gabča, Barča, Dominik, tři Terky a dvě koloběžky. Naše výprava se tedy sešla v plném počtu nahlášených účastníků (8) a mohli jsme vyrazit směr půjčovna koloběžek. Agátčina maminka se s námi rozloučila na nádraží a pozvala nás, ať se cestou stavíme v Černošicích u nich doma na „vysokohorskou“ odměnu.

V půjčovně jsme si tedy vypůjčili dalších šest koloběžek a vydali se po cyklostezce směr Černošice. Cesta vedla po rovině podél Berounky a ubíhala mnohem rychleji, než jsme odhadovali. Zhruba v půlce trasy nás čekalo milé překvapení v podobě autodromu, kterému jsme prostě nemohli odolat. Zaplatili jsme si rovnou dvě jízdy a bourali do sebe hlava nehlava. Když jsme se nabažili autodromu, posbírali jsme si svých pět švestek (tedy přesněji řečeno osm koloběžek) a pokračovali dále k našemu cíli.

Za necelou půlhodinku jsme už byli v Černošicích u železničního přejezdu, kde se vedení výpravy ujala Agátka (kdo jiný by nás také mohl dovést k Agátce domů, že…). Čím déle jsme stoupali Černošickým kopcem vzhůru, tím více nám docházelo, že Agátčina maminka tu VYSOKOHORSKOU odměnu myslela opravdu vážně. V půlce kopce dokonce i sama Agátka na chvilku zapochybovala, jestli jedeme dobře, protože i  jí ten kopec připadal příliš dlouhý…
K Agátce domů jsme všichni vstupovali s němým úžasem a obdivovali jsme dům i zahradu. To jsme ovšem ještě netušili, že odměna není jen VYSOKOHORSKÁ ale také ODMĚNA. Agátčina maminka nám totiž vystrojila takové hody, že by se za ně nemusel stydět ani pan král. Měli jsme zeleninový salát, capresse, muffiny s čokoládou, borůvkový cheesecake, meloun, kuřecí stehna, ciabattu, čaj, kávu, džusy… vše domácí a tak výborné, že se nám dělaly boule za ušima. (zdokumentováno – pozn. redaktora)

Protože vysvitlo sluníčko, rozhodli jsme se výlet prodloužit a pokračovat dál podél Berounky. Po báječné hostině nám přišlo vhod, že jedeme ten velký kopec dolů. Naším nový cílem byly Všenory. Po cestě jsme se ještě zastavili u občerstvení, kde jsme doplnili potřebné tekutiny – někteří ciderem, jiní hitem loňské Luasí letní dílny (pivo s malinovkou). Ve Všenorech jsme chtěli nasednout na vlak a dojet zpět do Radotína.

Když jsme zjistili, že bychom museli půl hodiny čekat, vydali jsme se vlaku naproti a dojeli až do Dobřichovic. Na místním nádraží nám jakýsi starší pán velmi hlasitě a důrazně vysvětlil, na které stojíme koleji a na kterou kolej má vlak přijet. Poslechli jsme tedy jeho rady a nasedli jsme do vlaku, který přijel přesně na tu kolej, o které ten pán mluvil. V Černošicích jsme vysadili Agátku a pokračovali jsme do Radotína, kde náš výlet skončil. Myslím, že jsme si ho všichni náležitě užili a doufám, že si koloběžky zase někdy zopakujeme.

A pokud ještě váháte, zda se k nám přihlásit či nikoli, pořádáme i takovéto zábavné akce a pro velké úspěchy vícero z nich hodláme v organizování podobných počinů pokračovat ;-)

Luas Dancing School

Příručka pro cloggery

Tipy na zajímavé akce:

24.6.

Munich Feis 2017

Oberschleissheim, Německo

Taneční soutěž v irských tancích.

30.6.

Podvečery v rytmu irských tanců

DDM Žlutá Ponorka, Turnov

Irské tance pro děti i dospělé pod vedením skvělých tanečníků z DDM žlutá ponorka v Turnově.

15.7.

24. letní škola Dvorana

Středisko U starého rybníka, Zbraslavice

Po sedmi letech se vracíme do střediska U Starého rybníka ve Zbraslavicích, které je stále lepší a lepší. Vy z vás kteří jste zde již byli, budete mile překvapeni novou velkou tělocvičnou. Nezvykle jedeme v druhé polovině července. Je to dané kompromisem obsazenosti střediska a našimi dalšími aktivitami. Program se v zásadě nemění. Převážně budeme tančit country tance, občas nějaké novinky z jiných tanečních stylů. Pro bojovkáře bude připravená bojovka, ostatní budou moci odpoledne trávit výlety nebo lenošením ve středisku. Kapacita je omezená, proto s přihlašováním příliš neotálejte. Díky jedinému turnusu se bude kapacita rychle plnit.

21.7.

Camp Rince Berlin 2017 - Intensive Irish Dance Camp

Berlín, Německo

Taneční letní škola pro isrké tanečníky všech úrovní.

Zobrazit více akcí »

Copyright © Luas Dancing School – Tereza Bachová, 2010–2017  |  Kontakty  |  RSS  |  Webdesign: Loužecký.cz  |  phpRS